label

Înregistrează-te

Stare cont

Despre procesul de cumpărare

  1. Cum cumpăr
  2. Sistem de rezervare a comenzii pentru 7 zile
  3. Expediere și Plată
  4. Retur produse
  5. Termeni si Conditii

Cum cumpăr

1. Alegeţi produsul pe care doriţi  îl achiziţionaţi

2. După ce faceţi clic pe "Adaugă în coş puteţi întoarce oricând la pagină principala

3. Pentru a cumpăra mai multe bunuri, căutațirăsfoiţiselectaţişi adăugaţi în coş

4. După ce aţi ales produsele dorite şi sunteţi pregătit  plasaţi comanda, faceţi clic pe butonul Coș

5. În următorul pas va trebui  furnizaţi datele de livrare și de facturare

6. Pentru a completa informaţiile de expediere sau a  putea conecta la contul dvs. (dacă sunteţi înregistrat), datele sunt introduse automat. Dacă nu sunteţi înregistratcompletaţi toate detaliile şi verificaţi informațiile de mai jos, "Doresc  creez un cont nou". După ce aţi terminat, revizuiţi comanda cu produsele alese şi finalizaţi comandă 

7.Va rugăm  apăsaţi şi  fiţi de acord cu Termeni şi Condții şi  apăsaţi butonul trimite  finalizați comanda

8. Comanda a fost trimisă şi veţi primi o confirmare cu numărul de comandă pe emailul cu care sunteţi înregistrat

9. Comanda şi factura vor fi trimise pe email 



 Mulţumim  aţi ales magazinul Moofi.ro

Sus

Sistem de rezervare a comenzii pentru 7 zile

Rezervările Condiționate sunt posibile pentru maxim 7 zile.

Dacă nu finalizați comanda înainte de expirarea perioadei de rezervare, rezervarea va fi anulată automat, iar articolele selectate vor fi repuse în vânzare.

 

Cum se procedează?

  • Pentru a beneficia de Rezervarea Condiționată e necesar să vă autentificați (dacă nu sunteți înregistrat, trebuie mai întâi să faceți acest lucru)
  • Articolele pe care le-ați selectat în Coșul dvs. sunt timp de 30 de minute blocate pentru dvs., puteți să le cumpărați imediat sau să le rezervați.
  • Dacă selectați butonul ”Rezervare Condiționată”, articolele din Coș vor fi rezervate numai pentru dvs., timp de maxim 7 zile. În acest timp, puteți adăuga articole suplimentare în orice moment pentru a ajunge la limita de Livrare Gratuită. Cu toate acestea, nu puteți elimina articolele selectate în Rezervare.
  • Dacă aveți deja creată Rezervarea Condiționată în Coșul dvs. și alegeți alte articole pentru a le adăuga în Coș, acestea se vor putea cumpăra întotdeauna numai împreună cu celelalte rezervate, deci întotdeauna întregul Coș.
  • Înainte de expirare a perioadei Rezervării, veți fi notificat prin e-mail pentru a vă Finaliza Rezervarea Condiționată. Completându-vă propria Rezervare, puteți oricând să alegeți dintre toate opțiunile de plată și toate opțiunile de expediere. Nu sunteți limitați doar la ramburs sau transfer bancar. Puteți utiliza, de asemenea, dacă preferați, și metoda cea mai rapidă de plată - online.
Sus

Expediere și Plată

Expediere

DPD Curier:
Produsele se expediază în decurs de 1-3 zile lucrătoare de la data plasării comenzii. Produsele sunt livrate în 3-4 zile lucrătoare de la expediere. Timpul total de livrare este de 4-7 zile lucrătoare. Locația coletului poate fi urmărită la http://www.coletaria.ro/urmareste-coletul 

Costul livrării

180 lei sau mai mare gratuit
110-180 lei 18 lei
Până în 110 lei 24 lei

 

Metode de plată

Transfer bancar gratuit
Online cu cardul (PayU) gratuit
Ramburs 6,4 lei

 

 

Sus

Retur produse

Returnarea produselor

Chiar dacă depunem tot efortul pentru a satisface clienții noștri, uneori se întâmplă că clienții doresc să returneze produsele achiziționate de la noi. Produsele pot fi returnate în maximum 14 zile de la livrare. (dacă sunteți un consumator conform termenilor și condițiilor generale).

Cum se procedează?

1. Toate mărfurile trebuie să fie neutilizate și marcate cu codul nostru de bare.

2. Pe nota de livrare care a fost ambalată în pachet, scrieți motivul returnării și marcați în lista mărfurile pe care le întoarceți.

3. Adăugați și numărul contului bancar pentru rambursarea banilor.

4. Împachetați cu atenție bunurile astfel încât acestea să nu fie deteriorate în timpul transportului și marcați eticheta cu adresă pe care ați primit-o împreună cu nota de livrare.

5. Luați pachetul astfel pregătit până la cea mai apropiată filială de firmă de curier, care acceptă serviciul Asistent de reclamații.

6. Dacă nu aveți o filială de firmă de curier în apropiere, împachetați coletul și trimiteți-l la adresa Coletăria.ro, Str Mihai Eminescu nr 28., 310085 Arad. utilizând orice serviciu poștal.

7. După expedierea coletului, vă rugăm să ne informați la info@moofi.ro

8. Finalizat.

Rambursarea sumei corespunzătoare pentru produsele returnate în contul dvs. bancar se efectuează în termen de 14 zile de la primirea acestuia în depozit și nu din momentul expedierii. Vă mulțumim pentru înțelegerea dvs.

Sus

Termeni si Conditii

I. Introducere

 I.1 Compania Moofi World, ID-05360234, cu sediul în Brno, Nove Sady, cod poștal 602 00, cu numărul de înregistrare cu scop de TVA CZ05360234 (denumit în continuare "vânzător") este un retailer on-line de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii de mâna a doua (denumite în continuare "mărfuri"), cu adresa internet la www.moofi.ro.

 I.2 Acești Termeni și Condiții reglementează relațiile contractuale și definesc drepturile și obligațiile reciproce între societatea Moofi World și clientul, în vânzarea online a mărfurilor. Orice astfel de relații contractuale sunt guvernate într-un mod obligatoriu de reglementările Uniunii Europene.

 I.3 Contractul de achiziție poate să difere de prevederile acestor Termeni si Conditii. În acest caz, dispozițiile stipulate în contract au prioritate.

I.4  În cazul în care consumatorul nu modifică acești termeni și condiții, Codul civil (Legea nr 89/2012 Coll., cu modificările ulterioare) și Legea Privind Protecția Consumatorilor (Legea nr 634/1992 Coll., cu modificările ulterioare) se aplică. În cazul în care clientul vinde mărfurile unei alte entități, acea operațiune nu este reglementată de acești Termeni și Condiții, potrivit Codului Civil (Legea nr 89/2012 Coll., cu modificările ulterioare) sau Business Corporatiile Legea 90/2012 Coll.

I.5 În cazul în care cumpărătorul este o persoană juridică, relațiile contractuale dintre părți se subordinează legilor din Republica Cehă.

I.6 Acești termeni și condiții pot fi oricând modificați fără nici o notificare.

 

II. Definirea Termenilor

II.1 Contractul - contractul de cumpărare dintre Moofi World și clientul.

II.2 Moofi World, denumit în continuare vânzător, este entitatea care oferă bunuri spre vânzare.

II.3 Clientul, denumit consumator, este o persoană care la încheierea contractului este o persoană fizică sau juridică care achizitionează bunuri.

II.4 Încheierea contractului: momentul în care clientul plasează comanda pe site se consideră a fi incheierea contractului de vânzare-cumpărare.

II.5 Marfă - Produsele oferite spre vânzare pe site-ul moofi.ro

 
III. Informații privind contractul de vânzare încheiat, precum și privind termenii și condițiile generale


III.1 Prin plasarea comanzii, clientul confirmă că este familiarizat cu acești termeni și condiții, și că clientul aprobă acești termeni și condiții din toată inima și pe deplin. Acești Termeni și Condiții Generale sunt o parte integrantă din contractul de vânzare.

III.2 Contractul de cumpărare se încheie în limba română. Acești Termeni și Condiții Generale sunt afisate pe site-ul www.moofi.ro

III.3 Contractul de vânzare atât și Termenii și condițiile sunt acte online și nu sunt eliberate pe hârtie. Toate actele aferente contractului sunt livrate prin intermediul poștei electronice (adresa indicată în comandă sau în contul de utilizator)

III.4 Cumpărătorul se obligă să curățe produsele cumpărate (prin spălare, călcare, etc.), fiindcă produsele au fost deja folosite anterior. Instrucțiuni referitor la modul de curățare pot fi găsite pe etichetele hainelor, sau în descrierea produsului în e-shop. Semnificația simbolurilor de spălare pot fi găsite la www.moofi.ro/xyz.
 
IV. Politica de confidențialitate


IV.1 Datele personale ale clientului sunt înregistrate odată cu acordul cu Termeni și Condiții. Clientul își dă astfel consimțământul de procesare a datelor cu caracter personal (nume și prenume, nume companie, număr de telefon, e-mail, adresa).
 

IV.2 Clientul are dreptul de acces la datele sale personale, dreptul de a le corecta, și alte drepturi legale la astfel de date. Clientul are dreptul de a-și retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în orice moment. Datele personale ale clienților sunt păstrate în conformitate cu reglementările legale general obligatorii ale Republicii Cehe, în special Legea cu privire la protecția datelor cu caracter personal (Legea nr 101/2000 Coll., Cu modificările ulterioare).

 IV.3 Prin acceptarea Termenilor și Condițiilor clientul își dă consimțământul de a primi informații cu privire la oferte, newslettere, reduceri.

IV.4 Vânzătorul va evalua în scopuri statistice utilzatorii site-ului moofi.ro (de ex. numărul de utilizatori care accesează site-ul de pe web, etc.). Aceste informații sunt doar numerice (nu există date cu caracter personal) și vor fi utilizate în scopul analizei interne în scopul îmbunătățirii calității furnizorului site-ului.

IV.5 Toate materialele și informațiile de pe site-ul web al vânzătorului sunt proprietatea intelectuală exclusiv a societății sau a persoanelor care colaborează cu societatea. Aceste materiale și informații nu pot fi utilizate sau editate în nici un fel fără consimțământul vânzătorului.

IV.6 Clientul este de acord cu politica noastră de utilizare a cookie-urilor.

V. Obiectul Contractului

V.1 Obiectul contractului este obligația vânzătorului de a livra mărfurile descrise în contract precum și angajamentul de clientului de a accepta bunurile și a plăti vânzătorului prețul convenit. Relația contractuală apare între client și vânzător la confirmarea comenzii.

V.2 Clienții pot comanda produsele oferite de către vânzător pe site-ul moofi.ro

V. 3 Clientul poate să examineze starea produsul pe fotografiile fiecarui produs pe moofi.ro. Unele produse pot să prezinte urme de folosire.

 

VI. Comanda


VI. 1 Comanda este decizia unilaterala de a încheia contractul de vânzare a produselor menționate în comanda. Comanda este completată și trimisă de pe site-ul www.moofi.ro. La plasarea comenzii, clientul alege produsul, cantitatea, caracteristicile, metoda de livrare a mărfii, și metoda de plată.

VI. 2 Comanda poate fi plasată atât de utilizatorii înregistrați atât și de cei neînregistrați. În cazul în care clientul își crează cont pe moofi.ro, el este obligat să introducă detaliile personale corecte. Contul nu poate fi transferat altor persoane. 

VI. 3 Vânzătorul va trimite confirmarea comenzii pe e-mailul specificat de către client în maximum 48 ore de la plasarea comenzii. Această confirmare conține informații de contact, descrierea exactă a mărfurilor comandate, prețul final, metoda de livrare a mărfurilor, metoda convenită de plată.

VI. 4 După confirmarea plasării comenzii, schimbări referitor la comandă pot fi aplicate doar cu acordul ambelor părți.

VI. 5 Rezervarea: Clientul poate rezerva produsele pentru o perioadă de 7 zile. Pe parcursul acestei perioade clientul poate modifica rezervarea adăugând produse noi. De asemenea, clientul are posibilitate de a anula rezervarea.

VI. 6 Vânzătorul nu își asumă răspunderea pentru informația pierdută în cazul unei defecțiuni la servere.
 
VII. Livrarea Produselor

VII.1 Vânzătorul livrează bunurile clientului prin metoda de livrare selectată de către client la plasarea comenzii. Clientul este obligat să accepte bunurile comandate.

VII.2 Vânzătorul livrează bunuri prin curierii  DPD în trei zile lucrătoare.  Locul de livrare este locul marcat de Client în formularul de comandă. Mărfurile sunt întotdeauna ambalate în mod corespunzător pentru a fi protejate.

VII.3 Clientul recunoaște că vânzătorul livrează mărfurile din străinătate.

VII.4 Clientul poate alege în formularul de comandă locul de colectare ca punct de livrare. Livrarea de bunuri în acest caz, este considerat a fi acceptarea de către client sau a altor persoane autorizate prezente la momentul primirii la punctul de livrare.

VII.5 Pentru ambele metode de livrare, clientul se angajează să refuze bunurile deteriorate, și de a informa vânzătorul prin e-mail despre aceste bunuri.

VII.6 Coletele sunt expediate în decurs de 1-3 zile lucrătoare

VII.7 Coletele se livrează în 2-3 zile lucrătoare de la expediere

VII.7 Procesul întreg de livrare a coletului din momentul plasării comenzii durează de la 3 până la 6 zile lucrătoare.

VIII. Prețul și Condițiile de Plată

VIII 1. Prețul mărfurilor este întotdeauna indicat pe site-ul web al vânzătorului. Prețul indicat include cota de TVA. Prețul poate fi plătit de către client numai în modurile care sunt oferite pe internet la moofi.ro, adică numerar la livrare, prin transfer bancar, sau online prin card PayU. Comanda este expediată doar după ce suma comenzii ajunge în contul vânzătorului, cu excepția metodei de plată "cash la livrare" care se achită la livrarea produsului în numerar. În cazul utilizării metodei de plată PayU, clientul este de acord cu Termenii și Condițiile PayU, precum și cu preluarea datelor cu caracter personal în scopul acestui serviciu. 

VIII.2 Plata trebuie făcută în RON. În cazul plății prin transfer bancar, clientul achită toate taxele bancare, astfel încât vânzătorul primește prețul întreg pentru mărfurile creditate în contul său.

VIII.3 Prețul indicat pe pagina web deja include prețul serviciilor de transport.

VIII.4 În cazul utilizării unui cupon, cod de reducere, unei alt fel de promoție, vânzătorul își rezervă dreptul, în cazul în care valoarea reală a comanzii este mai mică decât cea generată de promoție, să înlăture promoția.

VIII.5 În acord cu legea cu privire la evidența contabilă, Vânzătorul emite Cumpărătorului o factură sau bon fiscal. Adițional, Vânzătorul este obligat să înregistreze veniturile în baza de date online a autorității fiscale regionale. În cazul unei defecțiuni tehnice, înregistrarea trebuie făcută în maxim 48 ore de la acel incident.


 
IX. Renunțarea la Contract


IX.1 Vânzătorul are dreptul de a se retrage imediat din contract în următoarele cazuri:

a) Din motive de abatere gravă obligațiunile contractuale de client. În acest caz, vânzătorul are dreptul la rambursarea cheltuielilor efectuate în legătură cu executarea contractului prevăzut pentru o rată fixă ​​de 30% a serviciului. Retragerea din contract trebuie să fie făcută în formă scrisă prin e-mail.

IX.2 Clientul are dreptul de a renunța imediat contractul prin scrisoare sau prin e-mail în următoarele cazuri:

a) În cazul unei abateri grave a vânzătorului care rezultă din contract.

b) Clientul care este consumatorul final al mărfii are dreptul de a se retrage din contract în termen de 14 zile calendaristice de la primirea mărfii, fără a oferi motivul și fără nici o sancțiune. Dacă consumatorul alege să-și exercite acest drept, el/ea trebuie să întoarcă marfa vânzătorului în termen de cel mult 14 zile de la primirea de bunuri. Vânzătorul este obligat să întoarcă contravaloarea mărfii returnate în timp în maximum 14 zile calendaristice de la primirea mărfii. Vânzătorul întoarce contravaloarea mărfii returnate doar prin transfer bancar, către contul indicat de consumator în Formularul de Retur.

IX.3 În cazul de retragerii de la contract în conformitate cu secțiunea IX. 2, a) și b), bunurile procurate și cadourile au acompaniat comanda, trebuiesc trimise vânzătorului printr-un pachet poștal, sau în persoană la adresa unității Moofi World prin aranjament prealabil. Clientul își asumă cheltuielile de returnare a mărfii.

IX.4 Vânzătorul își rezervă dreptul de nu a întoarce prețul total al marfii returnate în cazul în care marfa se întoarce deterioarată.
 

X. Garanție


X. 1 În conformitate cu legea, vânzătorul oferă o garanție pentru bunurile comercializate. Declarația de garanție poate fi găsită la www.moofi.ro Factura aferentă comenzii prezintă garanția oferită de vânzător. Garanția nu acoperă defectele vizibile pe fotografia de pe site a bunurilor. 

 

XI. Retur

XI. 1 Vânzătorul își asumă responsabilitatea de nu a trimite un produs defect (ex. dacă produsul trimis nu este cel comandat de client).

XI. 2 Clientul trebuie să informeze vânzătorul imediat ce a identificat un defect, in maxim 2 zile de la primirea comenzii.

XI. 3 Clienții pot  trimite produsele retur  în termen de 14 zile de la primirea bunurilor fără invocarea unui motiv.

XI. 4 În cazul în care mărfurile sunt întoarse în timp, contravaloarea transportului va fi achitata de catre client.

XI. 5 În caz de retur, produsele trebuiesc expediate catre vanzator in maxim 14 zile.

 

 

XII. Dispoziţii finale

Acești Termeni și Condiții Generale sunt valabile de la 1 august, 2016.

 

Sus